بارسا در مسیر بحران
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

hi-res-dab081eccc0ebbd5359202d37102ef6b_crop_north

مرجع خبری مای رونالدو

شنبه شب گذشته در هفته بیست و هفتم رقابتهای لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا در روزی که با ۸ بازیکن اصلی خود به میدان رفته بود، در کمال ناباوری با یک گل در برابر میزبان رده هجدهمی خود تیم رئال وایادولید شکست خورد تا شاگردان تاتا مارتینو شانس نزدیک شدن به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا را از دست بدهند. این دومین شکست آبی اناری ها در سه هفته گذشته بود، آنها سه هفته قبل با حساب ۳-۱ در زمین رئال سوسیداد باخته بودند و حالا با شکست این هفته به نظر می رسد که کاتالانها وارد یک بحران شده اند.
بلوگرانا ها در حالی این بازی را به حریف خود واگذار کردند که تک گل این بازی در دقیقه ۱۵ برای وایادولید به ثمر رسید و ستارگان بارسلونا نتوانستند در ۷۵ دقیقه باقی مانده از زمان بازی، راهی برای رسیدن به گل پیدا کنند و مانع از شکست تیمشان شوند. جدا از عملکرد ضعیف خط حمله کاتالانها، دیوار دفاعی این تیم هم روز خوبی را پشت سر نگذاشت، این بازی به خوبی مشخص کرد که خط دفاعی بارسلونا دارای چه نقاط ضعف بزرگی است، بازی در برابر وایادولید به درستی نشان داد که کمربند دفاعی بارسلونا می تواند در ادامه مسیر باقیمانده از فصل مشکلات زیادی را برای آنها بوجود بی آورد.
 
در لحظه به ثمر رسیدن گل تیم وایادولید، مدافعین بارسلونا به کررات دچار اشتباه شدند، قبل از ضربه نهایی فاستو روسی توپ بارها در اطراف محوطه جریمه بارسا ضربه خورد و نهایتاً در حالی که مدافعین بارسلونا سردرگم به نظر می رسیدند، با دفع ناقص آدریانو، توپ به مهاجم وایادولید رسید تا این بازیکن به راحتی توپ را به سمت چپ دروازه ویکتور والدرز بفرستد و موجب شکست تلخ شاگردان تاتا مارتینو شود. در لحظه به ثمر رسیدن این گل، جرارد پیکه رهبر خط دفاعی بارسلونا، مانند یک فرد یخ زده سر جای خود ایستاده بود و تنها نظاره گر باز شدن دروازه تیمش بود.
 
 هرچند که خط دفاعی بارسلونا در بیشتر اوقات این فصل عملکرد خوبی داشته است، اما نباید از این نکته غافل شد که در بازیهای حساس پیش روی کاتالانها مانند دیدار این هفته برابر منچستر سیتی یا بازی مهم ال کلاسیکو، این قبیل اشتباهات می تواند منتهی به از دست رفتن یک جام برای آبی اناری ها شود.
 
نکته دیگر این است که، به نظر می رسد تاتا مارتینو در حال حاضر دچار یک واماندگی تاکتیکی در تیمش شده است، به ظاهر او در شرایط حساس نمی تواند گره کور بازی شاگردانش را باز کند و همین امر در بازی برابر سوسیداد نیز به خوبی قابل مشاهده بود، در آن بازی هم مانند دیدار در برابر وایادولید، به خوبی مشخص بود که مارتینو قصد دارد تا از یک سیستم چرخشی مناسب در تیمش استفاده کند، اما آنجا هم در انجام این امر ناموفق بود، اینطور به نظر می رسد که او نمی تواند به درستی افکار تاکتیکی خود را در تیمش پیاده کند و همین امر موجب سردرگمی بازیکنان بارسلونا شده است و همین سردرگمی موجب بروز اختلاف و شاید تنش در میان ستاره های بارسلونا شده است، تنشی که اگر در نطفه خفه نشود، بدون شک باعث رنگ باختن تمامی رویاهای این فصل کاتالان ها خواهد شد.
 
بعد از شکست بارسا در برابر وایادولید و پیروزی رئال مقابل لوانته، اختلاف در صدر جدول لالیگا به ۴ امتیاز رسیده است، حالا دیگر همه چیز به ال کلاسیکو بستگی دارد، واقعیت این است که مهمترین دیدار فصل آبی اناری ها بازی برگشت در برابر دشمن دیرینه اشان یعنی رئال مادرید خواهد بود، در صورتی که کاتالانها نتوانند سه امتیاز آن بازی را کسب کنند، می شود با قاطعیت گفت که آنها قهرمانی این فصل لالیگا را از دست داده اند، اما در صورتی که بلوگراناها فاتح نبرد ال کلاسیکو شوند، رقابت شانه به شانه دو غول متمول فوتبال اسپانیا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت10:41---29 اسفند 1392
عکس رونالدو با لباس بیرون بذاااار البته لطفا.!
پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:13 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 233
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 39832
بازدید کل : 404675
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1